Beoordelingen van China Tuin Hengelo

Recente recensies

4.0
Assink
vandaag

Over smaak valt te twisten maar wij gaan hier niet meer gebruik van maken.

Hans Jansen
gisteren

Zo jammer het eten was koud

Merel
gisteren

Keurige jongeman en op tijd alleen was de verpakking kletsnat. Is waarschijnlijk omgevallen.

Sandra
3 december 2021

Keurige bezorging. Het eten, tomatensoep, en bami met kipfilet champignons en groente was heerlijk.

Stern
3 december 2021

Prima

W.Mazeland
2 december 2021

China tuin ; echt een aanrader voor iedereen, Helaas niet in het restaurant vanwege COVID, Dus vandaag maar(weer)eten afgehaald,GEWELDIG lekker hoor. Bedankt!

Gerard
2 december 2021

Jammer dat ze het niet meer brengen is dicht bij

Tom
2 december 2021

Ik haal hier eens per week iets. Altijd erg lekker.

Hm
29 november 2021
Inge
29 november 2021

Altijd lekker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda Kemerink
29 november 2021

Het eten was weer heerlijk en goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniël Komies
29 november 2021

Mihoen koud, bakje hete kip zat niet goed dicht... 1/3e lag in de zak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenneke Peters
28 november 2021

Volgens mij had de bezorger hard gereden/is die onvoorzichtig geweest, want de verpakking van de Kipsate was kapot en de kroepoek was in duizend stukjes. Daarnaast is het drankje dat we gratis zouden krijgen niet geleverd en was het eten niet echt warm (heb het opgewarmd in de magnetron). De smaak van het eten was wel goed.

Renske
24 november 2021

Prima eten, ruim voldoende, snel klaar en lekker warm.

Pol
22 november 2021

Wij vonden het eten wel lekker maar te koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
21 november 2021

Lekker, en op tijd bezorgd.

Joachim
20 november 2021

Heerlijk gegeten, snel geleverd.

E.
13 november 2021

Lekker warm en mooi op tijd.

Jose Plischke
8 november 2021

De Mihoen Goreng met ajam pangang zat weinig smaak aan en de kip was erg hard en droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward Allers
7 november 2021

Super lekker weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
5 november 2021

Snel besteld en op tijd geleverd

Kimberly
4 november 2021

Het was koud en smaakloos Wij bestellen veel vaker en normaal is het hartstikke lekker zelfs zo lekker dat we onze vingers er bij op likken maar nu was het niet lekker het leek wel of het gewoon was opgewarmd in de magnetron de groentes waren slap normaal zijn ze heerlijk knapperig Ook zat er bij de Foe yong hai weinig saus

Carla weber
4 november 2021

Het was heel lekker de rijsttafel alleen misten wij de kroepoek erg jammer!

J. Huiskes
1 november 2021

UITSTEKEND! Plaatsen as. Zondag opnieuw een bestelling

Hm
30 oktober 2021
Brommobielclub Overijssel
30 oktober 2021
Wessels
28 oktober 2021
T.smit
28 oktober 2021
jan Semmekrot
26 oktober 2021

Zoals altijd heerlijk en snelle vriendelijke bezorging!

Henri Elferink
25 oktober 2021

Lekker warm, compleet, goede service en zeker niet duur!

Wil
25 oktober 2021

Het eten was bijna koud waardoor de buitenkant van de loempia’s slap en taai waren. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hm
24 oktober 2021
Waayer
22 oktober 2021

Koud warm en weinig rijst

Joop
22 oktober 2021

Perfect

E.Veneman
20 oktober 2021

Eten was heerlijk. Dikke pluim

Brenda
18 oktober 2021

Vers en goed en goed op tijd

Martin Grave
17 oktober 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
17 oktober 2021

Prima voor elkaar en letterlijk stipt op het gevraagde tijdstip

Karin
15 oktober 2021

Lekker, op tijd bezorgd niets te klagen dus. Zoals altijd

Sleiderink
9 oktober 2021

Weer heerlijk

Brenda
8 oktober 2021

Vers, lekker en snelle bezorging.

Waaijer
8 oktober 2021
Tineke Westerink
3 oktober 2021

wij hebben de bestelling opgehaald, was allemaal perfect voor elkaar

Eddy
30 september 2021

Geen op-aanmerkingen. Het eten is goed en het personeel is altijd vriendelijk en groeten altijd.

Wouter Meenhuis
26 september 2021

Geen idee wat er mis is gegaan maar de bezorger stond met twee druipende zakken eten aan de deur. Alle bakjes zaten onder de saus, de carport lag onder de babi Pangang saus en de champignons kleefden aan het blikje Fanta. De bezorger zal het zelf ook wel niet zo gewild hebben maar het was voor ons ook niet prettig. Eten was dan wel weer voortreffelijk!

Marloes
26 september 2021
Anoniem
25 september 2021

Er heeft schijnbaar een deksel niet goed afgesloten ..daardoor was de foeyonghai saus overal in de plastic tas. Daardoor was het een vieze bende.

Agnes Straube
21 september 2021

Het eten was weer heerlijk. Perfect!

Henk
20 september 2021

Vlees in de tomatensoep was gekrompen t.o.v. de vorige keren.

Maria
20 september 2021
Anja
20 september 2021

Heerlijk eten en vlotte nette bediening

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
19 september 2021

Te laat bezorgd... als er later wordt bezorgd, laat het dan weten!

Marouska
19 september 2021

Als je na een uur van te voren een bestelling hebt geplaatst nog een half uur moet wachten op je eten. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sleiderink
19 september 2021

Top...heerlijk...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
19 september 2021

Ik heb me eerst gemeld toen ik mijn bestelling af kwam halen. Ik kreeg toen te horen dat ik nog even moest wachten en kon plaatsnemen. Wat later zag ik dat onze afhaalbestelling eerst 10 à 15 minuten op de balie stond, voordat er naar gekeken werd. (Ik wist op dat moment dus niet dat dat mijn bestelling was.) Vervolgens zei ik er wat dat mijn bestelling allang klaar was en toen kreeg ik te horen dat ik me had moeten melden (nota bene van de medewerker bij wie ik me eerder had gemeld.) Ik heb dus voor niks al die tijd gewacht en kwam thuis met een lauwe maaltijd. Beroerde service dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
19 september 2021
Ben Engbersen
17 september 2021

smaak was lekker

Mirella Vogelzang
17 september 2021

Heerlijke gerechten, ruime keuze, gratis drankje en precies op gevraagde tijdstip bezorgd

Michel
17 september 2021

Alle saus bij de verschillende gerechten waren erg zoet, te zoet verder prina

Klaassen
15 september 2021

Eten op afgesproken tijdstip afgehaald, maar temperatuur was niet geweldig. Moest warm gemaakt worden

Bakker
12 september 2021

Ik was altijd tevreden met mijn bestelling ,maar vandaag vond ik de saus heel erg dun en bijna geen smaak aan . Dat is wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop
11 september 2021
E.
10 september 2021
Remco vd Meer
10 september 2021

Ruim 45 min te laat en er zat bijna geen saus op.

Rosalien
8 september 2021

Gewoon lekker Moet ermee naar Reutum en nog super warm. Onze complimenten 👍

Grace
6 september 2021

Uitstekend van kwaliteit en goed gevulde bakken👍🏼

Hm
5 september 2021
Klaas
4 september 2021

Door communicatie fout mijnerzijds de bestelling veel later dan afgesproken opgehaald. De kol heeft bestelling opnieuw klaargemaakt. Goede service 👍🏼

Roy
29 augustus 2021

Alle saus zat onderin de tas. Het was uit de bakjes gelekt en zat aan alle bakjes, bah!

Leo
28 augustus 2021

Zoals bij iedere bestelling, alles prima geregeld altijd lekker en voldoende, alsmede bezorging prima geregeld. Eerlijk is eerlijk China Tuin is één van de betere Chinese restaurants.

Chantal
28 augustus 2021
Sleiderink
28 augustus 2021
Dj
27 augustus 2021

Eten prima, warm en snel bezorgd, slordig dat t drankje er niet bij zat. Gratis weliswaar, maar toch slordig.

Marcel
26 augustus 2021

Eten duurde heel lang,sambal vergeten frisdrank vergeten soep helemaal door de tas gelekt

Cor
26 augustus 2021

Uitstekend en vers

Annemarie de Vries
24 augustus 2021

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coby achterberg
22 augustus 2021

Helaas was de pangang alleen zoet. Geen rode saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Voortman
22 augustus 2021

Alles smaakte goed en werd keurig ingepakt en op tijd geleverd.

Hm
22 augustus 2021
Agnes Straube
21 augustus 2021

Kwaliteit gerecht was weer heerlijk. De bestelling zou pas om 18.35 uur bezorgd worden, maar tot mijn grote verbazing werd die al om 18.00 uur bezorgd. Toppie!

Carla
14 augustus 2021

Goed op tijd, lekker warm en lekker van smaak. Alleen wel heel erg veel, maar ja morgen nog een dag.

Nina Niks
9 augustus 2021

Was weer erg lekker en ruim voldoende .

Precilla
9 augustus 2021

De bami was koud maar de garnalen waren goed

Nicole
8 augustus 2021

Bestelling was niet compleet miste de kroepoek. Tevens was de bestelling pas na 1,5 geleverd, maar verder HEEEERLIJK ETEN

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sil
8 augustus 2021

Prijs aan de hoge kant voor nasi en bami. Zat boven de 20 euro

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed Drost
7 augustus 2021

Gewoon goed, zoals altijd.

Wij
6 augustus 2021

Lekker eten en op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Peter
5 augustus 2021
F.Rits
5 augustus 2021

lekker eten en goed verpakt.

Renske
3 augustus 2021

Eten kwam op de afgesproken tijd. En het was lekker. Het eten zat niet helemaal goed in de doos; de loempia met saté en babi pangang waren uitgelopen. Was met openen beetje een rommeltje. Dec smaak was er niet minder om gelukkig.

frans kupers
3 augustus 2021

Zoals gewoonlijk top, grote porties goed heet bezorgd, ik zou zeggen download de app en probeer het zelf eens. :)

A.A.Huisman
2 augustus 2021

Heerlijk eten , lekker warm. Aardige bezorger.Prima op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kook
1 augustus 2021

17.45 besteld, zou 19.00 uur bezorgd worden, kwam uiteindelijk om 19.45. Zou een extra frisdrank krijgen, weke ook niet meegeleverd was. Eten was verder wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
31 juli 2021
De Lima
31 juli 2021

Nasi djawa!waar bleven de kleine garnalen?waren ze weg gezwommen? Die heb ik echt gemist. Volgende keer beter!

Krans G.J
30 juli 2021
Chris
30 juli 2021

Altijd prima!

Jelle
29 juli 2021

Eten was redelijk . Niet super. Bezorging was wat vroeger dan gevraagd.

Petra Baartman-Schutten
28 juli 2021

Bezorger was prima maar het eten was wel veels te laat. Heel op tijd al besteld zodat er ruim de tijd voor was.

Agnes
27 juli 2021

Het gerecht/menu heeft mij weer heerlijk gesmaakt. China Tuin is voor mij een Chinees restaurant naar mijn smaak. Heerlijk exclusief! Geen doorsnee Chinees restaurant .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
26 juli 2021

Het was heerlijk! Goed gevulde bakjes, goed heet ook en ook nog eens snel bezorgd. :)

fam te Riele
25 juli 2021

het eten smaakt altijd heerlijk! Wel een klein aandachtspuntje; Wanneer je mag kiezen voor een gratis blikje drinken, dan is het wel fijn dat die dan ook daad werkelijk bij de bestelling zit😉

Gerrit Egberink
23 juli 2021

70 % van het vlees was zwart en droog, heel jammer. Normaal het eten bij jullie is super lekker maar dit viel echt tegen. Ik hoop dat dit eenmalige was.

Joyce Vrielink
19 juli 2021

We hadden beide een loempia besteld. Loempia was dit keer erg vet en het lekkere knapperige randje ontbrak.

John Havers
19 juli 2021

Ver binnen de tijd bezorgd en de kroepoek die ik nog tegoed had keurig erbij geleverd. Prima bezorgdienst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amber
19 juli 2021

Voor bezorging aangegeven: zo snel mogelijk. Ik kreeg een mail dat de verwachte bezorgtijd over drie kwartier was, maar ze waren er al binnen 20 minuten. An sich geen probleem, maar na de mail denk je rustig te kunnen gaan douchen terwijl dan de bel ineens gaat. Kortom: bezorging super, alleen de verwachte bezorgtijd is niet realistisch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald ter Horst
19 juli 2021

wok box garnalen as usual....erg goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eelderink
18 juli 2021

Heerlijke maaltijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
16 juli 2021

Zoals altijd; heerlijk!

Cor
16 juli 2021

Super vers, bijzonder smakelijk en goed op tijd. Aanrader.

Gerjan Krans
15 juli 2021
joop stern
11 juli 2021

perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hm
11 juli 2021
D
4 juli 2021

Altijd prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.G.Rutten
4 juli 2021

Ben niet te spreken over wat ik vandaag geleverd kreeg om 17.48 uur. Er zat geen 1x Saté ajam bij € 5,65 en geen 2x Kroepoek € 7,00 bij. Heb gelijk gebeld en pas om 18.20 uur ( iedereen had het al op ) is mij 1 kroepoek bezorgt en 1 Saté ajam in ‘n bekertje in een papieren zak ( onder in de papieren zak zat een 3 cm. Saté ajam laag die er vermoedelijk is uitgelopen tijdens transport. Een grote kliederboel !!! Ik heb € 7,00 betaald voor 1 zakje Kroepoek en € 5,65 voor een kliederboelzakje Saté ajam. Ik heb €2,- fooi gegeven bij de bestelling en ook nog € 2,- aan de bezorger. Het eten was prima maar de levering wat minder. Vriendelijke groet, J.G.R.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
30 juni 2021

Kroepoek was beter zacht jammer maar de rest oké

Dionne Rietman
28 juni 2021

Het was lekker,en deze keer gelukkig goed warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ES
28 juni 2021

We bestellen eigenlijk nog zelden bij China Tuin, maar hebben ons weer laten verleiden door het gemak van bezorgen. De bezorging is supersnel. De kwaliteit van het eten blijft helaas ook deze keer middelmatig. Koe koe yuk wekt de indruk dat hij een dag eerder is bereid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wander Hartog
27 juni 2021

Alles perfect gegaan. Keurig op tijd bezorgd en het eerste deel van deze rijsttafel smaakte prima. Dat zal voor de rest ook zo zijn, gezien het verleden.

roelof
26 juni 2021

Zoals altijd, was het heerlijk en zeer goed, het duurde alleen een dik uur alvorens het arriveerde.

ACHTERBERG
25 juni 2021

Het eten was goed. De bezorging was snel

Aad
24 juni 2021

Veel voor weinig geld

D. de Windt
22 juni 2021

Het eten was voortreffelijk!

Wim van Tiel
21 juni 2021

Ben zeer tevreden, wel is het goed als jullie standaard sambal toevoegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
21 juni 2021
Timon
21 juni 2021

Lekker eten en nog voor de gemelde tijd geleverd.

Leo
20 juni 2021
Monica
19 juni 2021

Lekker gegeten, vlotte bezorging

Sleiderink
19 juni 2021

Weer top....

Alwin
18 juni 2021

Hadden WOK. Wel ietwat wei ig vlees en garnalen. 5 stukjes Ossenhaas is erg weinig. Wordt zo'n bami bord met weinig vlees

Hester Kissing De Roo
18 juni 2021

Was heerlijk

Familie
17 juni 2021

Heel lekker. Goede porties. Bezorging op tijd. Zeer tevreden.

Marc Holtkamp
17 juni 2021
K.Spaltman
16 juni 2021

Zoals al tijden prima in orde besteld bij China Tuin,vanoudse kwaliteit...Supersnelle levering,dank.

Agnes Straube
14 juni 2021

Zo als gewoonlijk heeft het mij weer lekker gesmaakt. Dit is dan ook de reden dat ik elke keer weer bij jullie bestel. Ruime keuze enz. De bezorging was sneller dan ik had verwacht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
13 juni 2021

Altijd perfect op de afgesproken tijd, en erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Braamhaar
13 juni 2021
W kroese
13 juni 2021

Vlees van de babi pankan iets te droog !

Wilfred
12 juni 2021

Omdat er nog niet gewokt kan worden maar weer afgehaald;ouderwets lekker🤟🏾🍀👍

Oude egbrink
12 juni 2021

Het eten was weer tiptop alleen de mini loempia’s waren een beetje slap. De bezorging was goed hij was netjes en beleeft en mooi op tijd.

Nathalie
8 juni 2021

Gevraagd om zonder champignons in de wokbox en het zat er vol mee

Marc
6 juni 2021
Caroline
5 juni 2021

Bij bestelling krijg je geen indicatie hoe lang het duurt. Kreeg pas na bestelling dit door. Moest een uur wachten op de bestelling (Wat ook was aangegeven). Maar als ik dat van tevoren had geweten had ik het gewoon opgehaald, restaurant is bijna om de hoek.

Annemarie
4 juni 2021

Helemaal goed en lekker👍

Remco Lette
4 juni 2021

Was erg lekker. Enige minpunt wat ik heb is dat de kroepoek en het blikje drinken niet bij de bestelling zaten.

Glenn
3 juni 2021

Lekker eten en snelle bezorging

Jacqueline
2 juni 2021

In het wokmenu zat heel veel rijst en weing groente en vlees

J.J.
2 juni 2021

Yabba Dabba Doo!

Jan Semmekrot
1 juni 2021

Echt, was even geleden ,..dat ik het bestelde, maar, loempia babi pangang, TOPP , krokant en warm en de rest ook !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lyn Besselink
1 juni 2021

Bezorging is zoals altijd top! Het eten was een teleurstelling. Niet wat we van China Tuin gewend zijn.Varkensvlees was taaie. Gebakken mie en toppings smaakten nergens naar. Zwarte bonen overheersend en maakte de gerechten zoutig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RS Geurts-Huisman
31 mei 2021

Smaakte goed en een supersnelle bezorging! Ga zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
30 mei 2021

Heerlijke sushi

Robin de jong
29 mei 2021
Anoniem
28 mei 2021

Heerlijk eten.

Wil
27 mei 2021

Heerlijk gegeten, het was perfect

John Havers
27 mei 2021

Alleen is door de warmte de plastic bak kapot gegaan waardoor de saus door de plasticzak liep.heel jammer

wb
27 mei 2021

prima!

Yvonne
25 mei 2021
Hans Oosterwal
25 mei 2021

Geen opmerkingen, lekker eten en een goede bezorging.

Boes
24 mei 2021

Was goed

Karin
24 mei 2021

Chinese rijsttafel was prima: smaakte vers en was ruim voldoende. Ook erg attent dat er sushi als attentie bijgeleverd werd.

Anoniem
24 mei 2021
Ter Braak
24 mei 2021
e
24 mei 2021

snelle levering en lekker gegeten

Wissam markus
24 mei 2021

Heerlijk 🤤

RMvW
24 mei 2021

Heerlijk, op tijd bezorgd en warm. Vind het wel vreemd dat ik niet contant kan betalen en via IDEAL extra transitie kosten in rekening gebracht krijg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veenendaal
23 mei 2021
Jane
22 mei 2021

Snelle service.. super goed eten!! Ontzettend tevreden!!

Gj keizer
22 mei 2021
Sara Oosterveld
22 mei 2021

Heerlijk gegeten Prima snelle en zeer vriendelijke bezorgster!

Chantal
21 mei 2021

Was lekker eten alleen geen blikje drinken bij 1ste keer de rest is altijd goed van jullie wij komen zeker weer een keer terug met bestellen

Hans van Toorenenburg
21 mei 2021
Hm
20 mei 2021
Marc Holtkamp
20 mei 2021
Anoniem
18 mei 2021

Zoals altijd, top

Joke
17 mei 2021

Wij vonden de babi Pangang te droog cq taai. Heel erg jammer. Hebben nu een paar x een menu besteld, maar juist door de Babi Pangang gaan we twijfelen. De rest is gewoon super lekker en bezorging keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
17 mei 2021
ronald
16 mei 2021

wok box was lekker als altijd en snel geleverd...miste alleen de knoflook die bij de opmerkingen gevraagd was en de groente was wat magertjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
14 mei 2021

Loempia’s waren zacht doordat ze in een gesloten bakje zaten Kroepoek hadden er besteld maar zat er niet bij

John Havers
14 mei 2021

Prima op tijd bezorgd

Chris
13 mei 2021

Heerlijk, en perfect op tijd geleverd!

Kiekebosch
10 mei 2021

Was goed warm en erg lekker

Kiekebosch
10 mei 2021

Was goed warm en erg lekker

Ans Sieverink
9 mei 2021

Ik miste vlees in de tomatensoep, verder uitstekend en heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Idzerda
9 mei 2021
Holtkamp
8 mei 2021

Eten wederom perfect, alleen jammer dat er 2xnasi is bezorgd ipv 1nasi en 1 bami

Moni
8 mei 2021
Jan Knol
5 mei 2021

Was niet super warm, maar ver voor aangegeven tijdstip bezorgd. Keurig! En de Babi Pangang was helaas iets minder krokant dan wij gewend zijn van C.T. maar evengoed heel lekker! Is zeker niet de laatste keer dat ik bestel bij China Tuin.

L. J. Boogaard
3 mei 2021

Niets op aan te merken, vriendelijke bezorgster en binnen de tijd bezorgd. We hebben gesmuld van de nasi djawa en gado gado!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
2 mei 2021
Natascha
2 mei 2021

Normaal heel erg tevreden, maar de pangsit was gewoon bijna zwart, en taai! Heb ik weggegooid, was wel jammer! Voor de rest tevreden en een uiterst vriendelijke bezorgster!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Menno
2 mei 2021

Top!

Bos
1 mei 2021

Tijdstip bezorging en kwaliteit producten prima.

Vera
30 april 2021
Martin
29 april 2021

Ontzettend genoten, hartelijk dank China tuin! Alles klopte, temperatuur, smaak, hoeveelheid!

Krans
28 april 2021
Ronnie
27 april 2021

Het was gewoon goed en lekker. En snelle bezorging

Nina
27 april 2021

Het was heel lekker goed met ossenvlees en goed met garnalen. Echt lekker. Bij sommige gerechten met garnalen kan je ze tellen hoeveel je heb gekregen. Dank je wel lekker😋

Cor
26 april 2021

Erg lekker en goed.

conneke
23 april 2021

was super lekker heb smakelijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar en de bezorging was ook super goed mijn dank

Jacob
21 april 2021

Vandaag besteld, smaakte goed maar had sate ajam besteld en helaas alleen sate saus gekregen zonder vlees. Had nog gebeld maar werd niet Opgenomen.

Dennis
20 april 2021
Sil
19 april 2021

Snel bezorgd! Ik had alleen bami en nasi besteld en kreeg 2 keer nasi. Dat vond ik jammer. De varkenshaas was droog verder was het wel prima.

tamara keupink
18 april 2021

De bestelde kroepoek en de kroepoek van het menu was er niet bij. En de bami was lauw warm. Normaal halen we het bij jullie op, dat gaan we de volgende keer weer doen. Hopen dat jullie snel weer open mogen zodat we weer bij jullie kunnen komen eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
18 april 2021

Altijd goed!!!

Marjolein
17 april 2021

Heerlijk eten

Jezus
17 april 2021
Klaas
16 april 2021

Het eten is uitstekend bevallen. Een puntje van aandacht: de gerechten wisselen nogal sterk qua pittigheid. Zo is de babi pangang de ene keer vrij scherp/heet en de andere keer helemaal niet. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld de satésaus. Met kleine kinderen is het daardoor steeds een verrassing of ze het lekker vinden of niet. Het zou daarom een welkome optie zijn om aan te kunnen geven of het eten wat pittiger of juist helemaal niet pittig moet zijn.

J.J.
16 april 2021

Alles lekker en alles goed! (Hier gooien we NIETS weg!)

Jolanda van Bruggen
15 april 2021

Het eten was heerlijk en het was er sneller dan aangekondigd in de app, de bezorgster was heel attent.

Henk Jansen
12 april 2021

Alle sushi zag er weliswaar aan de buitenkant verschillend uit, de binnenkant van alle sushi was hetzelfde.....dus weinig variatie.

Joke
12 april 2021

Altijd van een goede kwaliteit en genoeg eten voor twee dagen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heuker of Hoek
11 april 2021

De mihoen was nagenoeg koud. Bij de mihoen wordt ook een bami geleverd. Die willen we niet. 1 bijgerecht vinden we voldoende. De ander gooien we altijd weg. Jammer dat we net anders bestellen kunnen. Hoofdgerechten was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John Havers
11 april 2021

De sambal niet meer in zakjes doen maar in plastic potjes is er beter eruit te krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
11 april 2021

Te veel zoetzure saus, heb veel weg moeten doen, zonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marie
11 april 2021
Marjo
10 april 2021

geweldig weer

Johan
9 april 2021

Super

Marjan
7 april 2021

Zoals gewoonlijk was het eten erg lekker en prima op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hannie Mengerink
6 april 2021

Het eten was goed van smaak, alleen het vlees was verschillend gegaard. Sommige stukken taai en droog!

Jan Verschoor
6 april 2021

Het mag wel warmer zijn en de babi pangang was nagenoeg alleen rode sauce het dreef gewoon over de saté heen. Volgende keer meer vlees en veel minder sauce. Iets positief het smaakte allemaal lekker.

Wander
6 april 2021

Helemaal goed.

Boerrigter
5 april 2021

Was stipt op tijd! Super lieve bezorgster Één bak met vlees was half vol en andere wel vol. Verder niks te klagen, mag wel iets warmer maar smaakte heerlijk

Jan Semmekrot
5 april 2021

TJA, was weer top, werd zelf gebeld of de afwijkende tijd ( voor mij ) wel klopte. Hoezo aandacht. TOP en was weer heerlijk!! Dank Jan

Post
5 april 2021

Het vlees was niet knapperig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
4 april 2021

Heerlijke loempia en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
3 april 2021

Super lekker. En goeie service weer. Tot de volgende keer

Bosgra
3 april 2021

Heerlijk zoals altijd.

Lei
2 april 2021

I think over price

Marc beverdam
2 april 2021

Een klein portie voor veel geld waar bijna geen vlees in zat

Irene Prins
2 april 2021

Keurig op de afgesproken tijd afgeleverd👍En erg lekker, ja ik ben super tevreden

BT
2 april 2021

De take away wok is altijd super, allen de Chili saus was dit keer minder pittig dan normaal, nog steeds heel lekker

Krans G.J.
1 april 2021

Lekker

Mieke
1 april 2021

Het was top. Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd! Echt een aanrader!

Rika pol
29 maart 2021

Het was heerlijk en goed warm.voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
29 maart 2021

Het was lekker maar niet echt warm helaas!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
29 maart 2021

Altijd goed en lekker. Leuke medewerkers, met zorg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
28 maart 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
28 maart 2021

Lekker, netjes en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
28 maart 2021

Super lekker gegeten. Ruim voldoende. Graag tot een volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B.R.
28 maart 2021

Het eten was mooi op tijd en ontzettend goed. Dikke pluim!!!!!

OPP
28 maart 2021

Heerlijk!! Sushi perfect. Alleen de grote loempia niet zo “knapperig”, wel eens lekkerder gehad. Al met al heel erg lekker!! Door drukte wat late bezorging.

Monique
27 maart 2021
Rimco De vries
27 maart 2021

Goed lekker en op tijd

Tara
26 maart 2021

Pokebowl ebi tempura besteld, was echt heerlijk! Bestelling stond al netjes klaar toen ik het kwam ophalen, heel vriendelijk personeel en een gratis drankje. Top!!

Anita Maholetti
26 maart 2021

Mijn eerste minder goede ervaring. De champignons in de tjap tjoy waren niet warm en was er paprika aan toegevoegd terwijl ik aan had gegeven dit liever niet te willen. Helaas was de portie gebakken garnalen van binnen ook lauw. Zeker niet wat we gewend zijn.

J.J.
24 maart 2021
De Graaf
24 maart 2021

Lekker vegetarisch menu voldoende voor 2 personen. Wel een tip voor de mini loempia's deze kunnen beter in een papieren zak met de sous in een los bakje dan allebij in dezelfde plastick bak, loempia's blijven dan knapperig en niet zo snel slap. Zal hier waarschijnlijk nog maals bestellen.

Jan Semmekrot
21 maart 2021

Gelukkig, (opnieuw) weer helemaal ouderwets lekker!!! Krokant en niet vet vlees. Aanrader! tot volgende keer

J.J.
20 maart 2021
mulder
19 maart 2021

snel en lekker

Lima
19 maart 2021
Kissing
15 maart 2021

Was weer heerlijk

Chris
15 maart 2021

Bestelling was op tijd klaar. Eten keurig verpakt en lekker warm. Ruim voldoende voor 2 personen. We hebben ervan genoten zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ten Bokum
15 maart 2021

Alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bovenhorst
15 maart 2021

Maaltijd bezorgen om 18.00 uur, werd bezorgd om 17.30u, dus tevroeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
15 maart 2021

Vlot geleverd en smaakte prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wil
15 maart 2021

Het was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elisa
14 maart 2021

Optijd kwam het eten aan. Eten was mweh De koe lu yuk was keihard..Ook op mijn loempia babi pangang was de saus ver te zoeken helaas. Erg droog vlees. Over de koe loe yuk contact gehad met china tuin. We kregen korting bij volgende bestelling. Nou liever niet. Dus netjes een vervangend product.. Mini loempia's en foe yong hai.. Echter waren de mini loempia's niet knapperig maar slof. Niet wat ik verwacht had na alle recenties.. Het spijt me zeer maar dit viel echt tegen.. Weggegooid geld voor mij. Mijn gasten. Geven een ster voor de loempia's die wel gaat waren en wij voor de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert
14 maart 2021
Gelink
14 maart 2021

Was Top!

van Tiel
13 maart 2021

Prima, alles heeft aan onze verwachtiegingen voldaan.

Keur
13 maart 2021

Zeer tevreden!

Wander
13 maart 2021

De bezorging krijgt geen 5 sterren, aangezien ik cola heb gekregen iopv de aangegeven sinas. Een kleinigheid weliswaar, maar 5 sterren is het hoogste, dus moet alles goed zijn. Het eten is voor 1 persoon erg veel, maar het gedeelte van gisteren smaakte erg goed.

de Kinkelder
12 maart 2021
mengerink
12 maart 2021

In een Woord Heerlijk

Margreth
10 maart 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

J.J.
9 maart 2021
Jan Vermeulen
9 maart 2021

Eten was weer hardstikke goed en lekker warm bezorgd. Veel beter als de laatste keer op 09/11/2020, heb ik ook gelijk telefonisch op gereageerd, maar verder niets meer gehoord. Wij bestellen dit menu 2-3x per jaar, vorig jaar ook op 23/02 en 09/08, zou wel eens wat meer variatie mogen komen met bijvoorbeeld een regelmatig wisselend specialiteitenmenu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Semmekrot
8 maart 2021

Hier opnieuw een beoordeling na de wat negatieve van vorige week. Dit keer bijna... alles goed. Dit persoonlijk opgelost na een belletje. Hopelijk, en dat gaat lukken vanaf vlgnd keer alles weer 5 sterren, vol vertrouwen, dus komt goed ! Als vanouds!

Niels
8 maart 2021

Goede kwaliteit eten. Bijna 1.5hr bezorgtijd. Deel warmte was al weg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerwin
7 maart 2021

10 minuten te laat bezorgd kan ik nog mee leven, maar dan ern deel van de bestelling vergeten en dat nog 20minuten later na komen brengen vind ik vrij slecht. Dan wel een extra portie sushi er gratis bij maakt het een beetje goed. Kwaliteit van het eten was ook matig, Weinig en droog vlees in de gerechten en ook nog niet veel smaak. Heel wat anders dan bij het wokken in het restaurant zelf, daar zijn we altijd zeer tevreden over en komen ook graag weer langs als het weer kan. Maar take out bestel ik niet weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
7 maart 2021

Heerlijk gegeten 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
7 maart 2021

Heerlijk gegeten weer! Precies op de afgesproken tijd klaar voor afhaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha Bokhove
7 maart 2021

Heerlijk als vanouds! Mijn moeder was vandaag bij ons en heeft ook meegegeten, zij vond het ook erg lekker, en heeft ook nog een bakje meegenomen naar huis om later van te eten! Tevreden dus allemaal!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
7 maart 2021

Ik heb menu B besteld voor twee personen. Dit is genoeg om twee x van te eten en super lekker. Echt de moeite waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hetty
7 maart 2021

Het eten was aan het afkoelen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
7 maart 2021

Snel, warm en heel lekker.

Rogier
7 maart 2021

Lekker zoals altijd

Jacques
5 maart 2021

Het totale product was uitstekend.

van Tiel
5 maart 2021
Wilfred
5 maart 2021

Hallo team CT, Bedankt voor het heerlijke eten wat wij vandaag hebben opgehaald. Prijs/kwaliteit is geweldig, Petje af👍

Kimberly
4 maart 2021

Wat hebben we weer genoten van de super verse Sushi, Heerlijk 🤤😋😋 Goede kwaliteit en service zo als altijd. Tot snel🥰

Jan
3 maart 2021

Mocht van mij wel iets warmer zijn, mogelijk dat de afstand het eten niet warm genoeg kon houden, maar als ik afhaal, is het vel warmer. Verder heerlijke Bami Babi Pangang, niets mis mee. Bij afhalen neem ik altijd een Grote Bami met Babi Pangang, die combinatie kon ik op de site niet vinden. Nu dus veel teveel Bami..

Monique
1 maart 2021

Bestelling is netjes op tijd afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Het eten was zoals ik gewend ben.. heerlijk!

Bovenhorst
1 maart 2021

Bami en peking eend was koud. Saus teriyaki was steenkoud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
28 februari 2021

Wederom koud afgeleverd. Dit is de zoveelste keer dat het eten gewoon echt koud is. We zijn anders gewend uit het verleden, maar de laatste keren...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.